Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
    И така малко прясна информация от преди малко,днес двигатела е вече разкостен,вала е шлайфан но...зле има елипси но ще стане на 3-ти ремонт има месо за щлайфане две биели са за ремонт буталните болтове са за смяна цилиндрите са износени мн странно отвътре казаха че ще стане и така ама няма да го допусна щото ще гори масло най-вероятно затова имам един блок от 1.7 8в дано е по читав.ако ли не става малко филм или други бутала което няма да стане или набиване на ризи(надявам се да не се стига до там..).два видимо криви клапана който не са затваряли и то на един цилиндър са и двата но можеби ще изкочи още някой..
    за сега общо взето е тва,утре ще нося блока и дано е по читав ще щрякна и някоя снимка...
    Този другия блок от 8в-то е шлайфан на 2-ри ремонт ( буталата за него са 87.5мм) буталата бяха за 8в незнам дали стават за 16 в . Едното ти го дадох, едно подарих на един пич от форума и 2 тряя да са някаде из гаража.Ако искаш мога да ги потърся. A двигателя както ти казах когато идва за колата не гори масло!
    Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 18:41.
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
      Този другия блок от 8в-то е шлайфан на 2-ри ремонт ( буталата за него са 87.5мм) буталата бяха за 8в незнам дали стават за 16 в . Едното ти го дадох, едно подарих на един пич от форума и 2 тряя да са някаде из гаража.Ако искаш мога да ги потърся. A двигателя както ти казах когато идва за колата не гори масло!
      Буталата на 8 и на 16 клапана са напълно различни и несъвместими. Иначе ремонтите на боксера (за цилиндри) са 2. 0.40 мм е 1-ви ремонт, а 2-ри е на 0.60 мм

      Винаги има вариант и за ризи, стига шлайфиста да не се насере. Ако се намерят и хубави бутала стандарт , нещата се получават.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Буталата на 8 и на 16 клапана са напълно различни и несъвместими. Иначе ремонтите на боксера (за цилиндри) са 2. 0.40 мм е 1-ви ремонт, а 2-ри е на 0.60 мм

        Винаги има вариант и за ризи, стига шлайфиста да не се насере. Ако се намерят и хубави бутала стандарт , нещата се получават.
        мм незнам колега цилиндрите са мн странно износени само в края и мисля само два от тях...но иначе като цяло имат някакво нормално отклонение 0.1 но в края е около 0.3 така че мисля може и да влезе тоя в някой ремонт....ще видим утре...може и да бъркам малко цифрите всмисъл с тея малки единици несъм мн наясно за което ме извинете...но мисля че е нещо такова..
        Alfa 145 1.4 t.s

        Comment


        • #64
          От днес ново двайсет вече ми трябват и бутала разбити са простоо.....а и две от буталата са били сложени на обратно нямам думи как не са се строшили,само те си знаят някаква магия...
          и така кенефа е пълен...
          Alfa 145 1.4 t.s

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
            От днес ново двайсет вече ми трябват и бутала разбити са простоо.....а и две от буталата са били сложени на обратно нямам думи как не са се строшили,само те си знаят някаква магия...
            и така кенефа е пълен...
            А как разбраха майсторите, че са наобратно?
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #66
              в лОВЕЧ ИМА ЕДНА ЦЯЛА 33 16В с отличен мотор според собственика за момента я дава за 800-900 лв и е червена

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                А как разбраха майсторите, че са наобратно?
                ами до колкото знам буталата имат посока при боксера всичко е огледално спрямо едната и другата страна всичко е на обратно,разстоянието от едната и другата страна на буталния болт е различно т.е. от буталния болт до края на буталото то не е еднакво (потвурждавам днес го видях с очите си)и така има значение тва разстояние къде ще се падне...
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                  ами до колкото знам буталата имат посока при боксера всичко е огледално спрямо едната и другата страна всичко е на обратно,разстоянието от едната и другата страна на буталния болт е различно т.е. от буталния болт до края на буталото то не е еднакво (потвурждавам днес го видях с очите си)и така има значение тва разстояние къде ще се падне...
                  Аз това го знам, но майсторите наясно ки са как точно трябва да бъдат буталата това питам. Ако те не знаят със сигурност, аз ще ти кажа как трябва да бъдат. Но ако те не знаят, то е по-добре да бягаш и от тях.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Аз това го знам, но майсторите наясно ки са как точно трябва да бъдат буталата това питам. Ако те не знаят със сигурност, аз ще ти кажа как трябва да бъдат. Но ако те не знаят, то е по-добре да бягаш и от тях.

                    те точно тва ми обясниха как трябва да са били и как са сложени и две от тях са били на обратно,ако има съмнения по тва което представям просто идва от предаването от мен,защото аз го разбирам като ми го обесняват ама като не съм толкова добре грамотен технически ми е трудно,да го интерпредам като тях...за което се извинявам...но факт е че са били сложени наобратно по тва което ми обясниха и показаха и как са били сложени...и така де те си ми обясниха всичко както трябва,просто проблематиката е в мен от предаването иначе като отидох днес ми показаха какви луфтове има с нов бутален болт и.......засега ще се провери на какви пари ще излезе нов комплект бутала със сигменти и болтове ако въобще се открии...ако ли не ще го мислим но не ми се експериментира повече с други мотори със съмнителен ефект и т.н. писна ми,че както често става евтиното излиза скъпо,ако се намерят и са на що годе приемлива цена количката ще е с нови..
                    Last edited by Perdaha; d.m.y г., 18:43.
                    Alfa 145 1.4 t.s

                    Comment


                    • #70
                      Аз нови съм търсил и почти няма. Иначи ако има ще дойдат на не по-малко от 600лв. , даже нагоре отиват. Иначе за посоката ги питай майсторите накъде трябва да сочи стрелката на челото на буталото?
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Аз нови съм търсил и почти няма. Иначи ако има ще дойдат на не по-малко от 600лв. , даже нагоре отиват. Иначе за посоката ги питай майсторите накъде трябва да сочи стрелката на челото на буталото?
                        ами ще проверим иначе 600 ме устроива и те ориентировъчно толкова ми казаха...иначе ще ги попитам ма гледам че си бяха слагали стрелки те отпред на челото но неискам да изпадам в подробности щото не се загледах особено да не изкривя нещата,но определено си разбират от работата...
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • #72
                          сега ако бях на твое място бих се разровил
                          за някви яки бутала и едни доволни валове
                          и щяс да си събера супер доволната атмосфека
                          alfa 164 t.s ex
                          tipo 2,0 16v turbo ex
                          opel astra amnesia ex
                          megane 2 ex
                          alfa 159 jtd ех
                          audi A6/S TQ 330+
                          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                            те точно тва ми обясниха как трябва да са били и как са сложени и две от тях са били на обратно,ако има съмнения по тва което представям просто идва от предаването от мен,защото аз го разбирам като ми го обесняват ама като не съм толкова добре грамотен технически ми е трудно,да го интерпредам като тях...за което се извинявам...но факт е че са били сложени наобратно по тва което ми обясниха и показаха и как са били сложени...и така де те си ми обясниха всичко както трябва,просто проблематиката е в мен от предаването иначе като отидох днес ми показаха какви луфтове има с нов бутален болт и.......засега ще се провери на какви пари ще излезе нов комплект бутала със сигменти и болтове ако въобще се открии...ако ли не ще го мислим но не ми се експериментира повече с други мотори със съмнителен ефект и т.н. писна ми,че както често става евтиното излиза скъпо,ако се намерят и са на що годе приемлива цена количката ще е с нови..
                            Аз да кажа за буталата-стелките са ориентирани по-посока на движението на коляновия вал-тс на дясно!Като застанеш пред двигателя от ляво на мотора са 1 и 3 цилиндър-стелките трябва да сочат нагоре-съответно от дясно са 2 и 4 цилиндър стрелките сочат надолу!

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                              Аз да кажа за буталата-стелките са ориентирани по-посока на движението на коляновия вал-тс на дясно!Като застанеш пред двигателя от ляво на мотора са 1 и 3 цилиндър-стелките трябва да сочат нагоре-съответно от дясно са 2 и 4 цилиндър стрелките сочат надолу!
                              мда нещо подобно ми беше казано че ако от едната страна е някакси от другата е огледално -обратно точно...а те са били в една посока....
                              Alfa 145 1.4 t.s

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                                сега ако бях на твое място бих се разровил
                                за някви яки бутала и едни доволни валове
                                и щяс да си събера супер доволната атмосфека

                                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                                Comment

                                Working...
                                X